tirsdag 21. april 2020

Trekke om lampeskjerm

Trekke om lampeskjerm

Lampeskjermer i ulike størrelser og fasonger. Se utvalget og finn din favoritt! Norges Billigste Priser? Jeg har ei trearmet lampe med svimerker i stoffet som jeg skal prøve og trekke om.


Er det noen som her inne som har gjort dette før og kan forklare meg hvordan man. Registrert Dato: Onsdag 15. Jeg holder på å utvikle en lampe med en rund lampeskjerm. Jeg skal trekke om min første skjerm og da jeg tok av det gamle trekket var det ikke sånne bånd under. Skal du trekke om selv er det viktig å velge enkle møbler og rimelige stoffer.


Her viser vi deg hvordan du på en enkel måte kan friske opp en gammel (eller ny) lampeskjerm. Resultatet blir smashing! Se innholdsliste over utstyr helt nederst.


Trekke om lampeskjerm

Hver lørdag vil jeg legge ut et innlegg om noe jeg har laget, så følg med hver uke på Lage-Lørdag! Håper du finner inspirasjon her,. Hei, dette er første gang jeg er innom bloggen din, fant det gjennom NIB. Jeg liker å sy, strikke, hekle, sy om ting, sy klær, lage gardiner om til kjoler for eksempel, perle, lime, og finne nye bruksområder til gamle ting.


Snegler kan trekke inn en. Svarer vanligvis i løpet av en dag. Jeg har dessverre ikke tid til å hjelpe deg med å trekke om sofaen din, men jeg lover deg at du kan helt fint få det til på egenhånd.


Har du for eksempel en gammel stålampe med traktform øverst som krever en spesiell type lampeskjerm ,. Trekke om lysekrone med nye ledninger. Jeg har verken tålmodighet eller evnene til å trekke om lampeskjermer selv. Jeg har en gammel stålampe hvor lampeskjermen er ødelagt og trenger utskifting. Den vil være vrien å trekke om selv da den er buet, og det vil trolig ikke bli.


Det er mange som spør meg om det er vanskelig og trekke om en gammel stol og svaret er nei ! Tiki hytter ble opprinnelig. Det er vel en årsak til det mest, men i dag syntes jeg at jeg får gjort veldig lite. Hadde besøk av snorkedyret ( les fransk buldog) i natt. Takk for din registrering!


Fra i dag vil du motta nyhetsbrevene våre om alt det som skjer i Bolia-universet. Om det som inspirerer oss, våre spesialkampanjer. Foruten å være et funksjonelt tilbehør, lamper er et vesentlig element i den generelle utformingen av et rom. Tilpass boken ved å legge til tekst og informasjon om hver lampeskjerm. Velkommen til Erikas Design Erikas Design er en interiørforretning utenom det vanlige.


Hos oss finner du et variert utvalg av interiør, møbler, kunst og tekstiler. Eg har hekla ein ny lampeskjerm , og er litt nærare målet om lampeskjermar over spisetuebordet. Då avsluttar du med å trekke tråden gjennom alle løkkene. Hvem visste vel at en enkel trådskuff innerst inne drømmer om å bli en lampeskjerm ? Du kan gjøre drømmen virkelig.


Dette trenger du: Trådskuff,. Hvis dette er tilfelle kan du trekke av. Kontroller beltet for å se om det er ødelagt. En lampeskjerm kan tjene som en. Det er enkelt å trekke om en kjedelig lampeskjerm i ditt favorittekstil.


Saks og tekstillim er alt du trenger. Tapetet behøver ikke bare befinne seg på veggen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.