mandag 30. september 2019

Silikonformer sjokolade

ZapMeta Tilbyr Oversikt fra Søkemotorer. Muffinsformer i silikon 3pk Praktiske muffinsformer i herlige fargenyanser. Sjekk hva jeg har kjøpt på eBay!


Tjihiii :D Masse forskjellige sjokoladeformer! Velg mellom flere motiver.

Features: High durability and flexibility. Jeg bruker silikonformer og det gjør jobben veldig mye enklere. Silikonformer til muffins, sjokolade , marsipan, isterninger osv. Dersom du bruker mer sjokolade blir det mye enklere. Når du har rørt ut all gelatinen lar du blandingen avkjøle seg litt før du posjonerer det ut i silikonformer og.


Det sikrer at det ikke finnes noen helse- eller miljørisiko ved å benytte seg av silikonformer. Vi har rimelige kakeformer.

Bakeutstyr finner du her. Lag sunn sjokolade av rå økologiske kakaoprodukter og uten sukker! Når du smelter sjokolade i vannba er det viktig å ikke få vann i sjokoladen.


Da ødelegger du den, forklarer hobbykonditor Roman Skofteby. Hell sjokoladen i silikonformer og sett det kaldt i minutter eller til det har stivnet. Så kan du ha dem over i en boks eller et glass. Vi pakker og sender samme dag eller neste virkedag. De er ikke veldig dyre).


Du trenger også silikonformer til å støpe sjokoladen i. Knekk opp sjokoladen i små biter. Ha den i en tykkbunnet kjele. Man kan også jobbe med silikonformer ,. Bruker du silikonformer er det bare å trykke. Hos oss kan du få alt du trenger av sjokolade og utstyr til konfektlaging.


Vi tilbyr også konfektkurs og sjokoladeaktiviteter på alle nivå, for store og små. Nå lager jeg sjokoladen i silikonformer , og legger i frysen ca min.

Da har sjokoladebitene stivnet og blitt blanke og fine. Kok opp fløte og tilsett grovhakket sjokolade. Dra kjelen av plata og rør i fløten til sjokoladen har smeltet. Sett sjokoladefløten i kjøleskap noen timer.


KitchenTime selger muffinsformer og cupcakeformer av høy kvalitet fra kjente varemerker! Stort utvalg gode priser hos Nordens største kjøkkenbutikk på nett! Eller du kan strø over litt hakket sjokolade før steking, slik som på bildet. Dermed får sjokolademuffinsene straks preg av å være litt eksklusive.


Handler du fra Kina (det har jeg gjort) så er silikonformer til sjokolade skammelig billig. Bare husk at det tar et par-tre uker før du får formene i postkassa. Med nutella får glasuren en sjokolade - og karamellaktig smak. De ser også lekre ut når du pynter med hvite sjokoladefigurer og sølvkuler. Nei, jeg tror faktisk aldri jeg kan bli lei av flytende, lun sjokolade.


Og tilsetter du litt myk, salt karamell, ja da tror jeg det begynner å nærme seg. Her kommer en lettvint oppskrift på herlighetene. Sjokolademuffins er sjef - morgen og kveld. Da jeg lagde en runde med sjokolade her om dagen hadde jeg litt smeltet sjokolade til overs. Jeg har noen litt større silikonformer som egentlig er ment for små.


Den perfekte sjokoladefondanten er så herlig rå i midten at sjokoladen renner litt ut når du setter skjeen i den.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.