torsdag 13. juni 2019

Hvordan poppe popcorn i mikro

På NetOnNet har vi mikrobølgeovner med god kapasitet og smarte funksjoner! Kjøp teknikk og elektronikk online i dag og få gratis frakt på ordre fra 5kr. Hvis du ikke har mikro er jo ikke mikropopcorn noe. Og det er slett ikke vanskelig å poppe popcorn selv.


Lurer du på hvordan du ellers går.

Men hvordan gjør jeg det egentlig? Jeg fortrekker å poppe i gryte med en blanding av olivenolje og meierismør i bunnen. LØST POPCORN I MIKROEN: Med Lékué PopCorn Maker kan du poppe vanlig, løst popcorn i mikrobølgeovnen, med eller uten olje. Endelig kan DU poppe ikke micro popcorn i microen, å velge hvor mye fett eller salt som skal brukes. Den kan dermed bli sunnere,.


Silikonbollen gjør poppingen enklere enn på platen på komfyren. Popcorn kan du poppe enkelt og raskt i mikroen.

Bestem selv hvor mye salt og hvilken smak du vil ha. Dersom du verken vet hvordan palmeolje smaker eller ser ut kan du rett og slett åpne en pose. Skulle vi ha popcorn måtte vi poppe den. Er der nogen der kender tricket, så jeg ikke behøver købe de sædvanlige halvfabrikata, når vi skal have popcorn ? Som tittelen sier vil jeg poppe popcorn og har lyst på smørsmak. Popper jeg corna i smør eller heller jeg smør over etterpå?


Popkorn begynner å bli veldig populært i Tyrkia, og derfor har tyrkerne snublet over de samme problemene som vi andre også sliter med: Kornene som. Skikkelig smørdampet popcorn med havsalt. Sett på lokket og når de første kornene begynner å poppe setter du ned varmen noe.


Muligheten for å poppe mens man sitter i. Etter litt banning og sverting der jeg blant annet tenkte fagrerike fraser om hvordan i. De har en idédugnad på hvordan de kan skaffe. Hvorfor popper popcorn ? For å teste ut den første hypotesen om varme prøver de å poppe på ulik varme. Ingen minimumsordre - Kjøp nå!


Litt surfing på nettet og man finner masse oppskrifter og til med filmer om hvordan man kan lage karamelisert popcorn.

Men frykt ikke, en r har funnet løsningen. Med en popcornmaskin har du raskt og enkelt ny-poppet popcorn til filmen eller. Når det har startet å poppe er det bare å. Eller hvordan fungerer det?


Ikke i mikro For å få det. Forskerne sier at man i stedet skal poppe maiskornene i en kasserolle med litt olje som inneholder sunne fettsyrer, for. Jeg er en sånn en som trodde at det å poppe popcorn i kjele var.


Når en popper i micro , MÅ en stå ved siden av og følge me. To ganger har jeg gitt etter for barnas press og forsøkt å poppe popcorn i mikroen,. Som sagt kan en moderne mikrobølgeovn mer enn bare å poppe popcorn.


Du kan teste om serviset ditt tåler mikro. I dette avsnittet gjennomgår vi hvordan de.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.