tirsdag 26. februar 2019

Norgesbakeriet lavkarbobrød

Ketose er en naturlig tilstand i kroppen hvor den forbrenner hovedsakelig fett. Rema har den nok ikke, har jobba der i noen år, og har aldri sett det, dessuten får de brød fra Mesterbakern. Dette brødet fra norgesbakeriet har følgende næringsinnhold: Per 100g vare: Protein: 25g. I dag har jeg bakt Ingerslavkarbobrø.


Et lavkarbobrød som Møllerens har laget kan selvsagt inngå i alles kosthol lavkarbokosthold eller ikke, da det er et brød som inneholder mye fiber,. Det er luftig og litt ”svampete” i konsistensen. Ingers lavkarbobrød ligner på et hvilket som helst kornbrød. Smaken er ok, men lite spennende. Møllers lavkarbobrød - hjemmebakt inneholder 1g karbohydrat, hvorav sukkerarter g. Du må logge inn for å fortsette.


Kanskje noe for andre også? Fett: Rapsolje og vegetabilsk olje. Ikke spesielt høy grovhetsprosent, og fiberinnholdet kunne også vært høyere. Har dere spist det enda?


For et frustrerende humør det er på meg for tiden, helt utrolig at det egentlig går an. Jeg sitter her nå, i nye klær, sminket og føler meg like dritt. Selges blant annet på Rimi og ICA.


Norgesbakeriet nutrition facts and nutritional information. Cavia skrev: Jeg har både abc gum og samoa silk. Den er en del lysere, men den er fin og passer beskrivelsen matt ferskenfarget og jeg synes UD.


Norgesbakeriet lavkarbobrød

Her finner du bedrifter med tilknytning til Flatdal samt hvilke bransjer de jobber innenfor.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.