tirsdag 18. desember 2018

Silhouette cameo maskin

Kjøp teknikk og elektronikk online i dag og få gratis frakt på ordre fra 5kr. Norges Billigste Priser? Sørger for at støv og andre uønskede ting ikke kommer i maskinen når den ikke er i bruk. Maskinen er nå på lager.


Den kan brukes til det meste og i det siste har jeg endelig hatt tid til å leke meg litt med den.

Den er mye lik Portrait, men fordelen med Cameo er at den tar formater. Silhouette - Cameo - Black. Koble til strømledning til maskin , men IKKE usbkabel enda. Fyrst og fremst, for ei flott bruksannvisning du har laga!


Eg står på trappene til å kjøpe meg ei maskin , og vil hovedsakleg bruke den. Denne størrelsen passer til cameo silhouette og brother scan cut. Varemerket har bygget et solidt rykte for høy kvalitet og.

Kanskje fikk du en slik maskin til jul,. Get without the ads. Siden jeg ikke har bilder fra når jeg har brukt den,. En kul maskin som skär i det mesta.


Skär motiv och bokstäver i papper, stryka-på vinyler, väggdekorationer, plast, tyg, schabloner mm Max skärbredd 30. Den nye Portrait har flere nye fuksjoner som bluetooth,. Kjøp i Distrelecs store produktkatalog. Rask levering og super service! Programmet som følger med er enkelt og greit å følge, og det følger med dvd som viser.


Den store sløyfa er kuttet ut med maskinen. Jeg liker maskinen så langt, men. Kveldene blir mørkere og det er deilig å hygge seg ved arbeidsbordet med litt papirpusling og en god kopp te. Nå er det jo bare et par dager til halloween så da. Tipsar om silhouette cameo som du ansluter till din dator för att skapa motiv med olika designer.


Detta använder du på både tyg och inredning.

Er det noen her som bruker silhoette cameo ? Har selv cuttlebug og en gammel silhouette. De har även en liten maskin för att skapa dina egna stämplar. Stamping material til Siljouette maskin til å. Hei, Jeg har drevet litt med scrapbooking i noen år, men er ganske lite oppdatert på en del ekstra utstyr. Har fått med meg at en sånn die cut maskin er tingen å ha.


Liza skrev:Jag skall testa igen. Man blir dock lite, läs mycket, bedrövad då en svindyr maskin inte riktigt gör det man tycker den skall göra. Portraiten är Cameons lillasyster, den är mindre och lättare. Windows och Mac) och man styr.


Finns det nån annan maskin som gör samma sak och är bättre? Jeg har innimellom vist at jeg har en maskin til å lage trykk til klær. Har alltid sagt at jeg ikke trenger eller skal ha en sånn maskin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.