tirsdag 4. desember 2018

Oppussing av spisebord

Se utvalget og finn ditt varehus! Bestill dine favorittmøbler i skandinavisk design her! Få siste nytt om interiør og oppussing fra ifi. Meld deg på vårt nyhetsbrev her.


Slik så stolene ut: Stolene var gamle og hadde slitte trekk.

Bordet er rundt med ileggsplate. Hyllene ble tatt ut i bakkant, dørene ble selvfølgelig tatt av og håndtaka ble skrudd av. Malt i hvit narciss etter puss og. Ser ut som et nytt bord! Liker å ta vare på det som er brukbart,som ei motvekt til bruk- og kastmentaliteten!


Mange som ikke ser mulighetene eller. I tillegg er noen få bord laget av palisander, som er et vanskelig treverk og kan bli misfarget av olje.

Det finnes ulike slipemaskiner å bruke, men i hovedsak er det fire. Jeg og min kjære kjøpte oss et brugt spisebord , med stoler i mørkebrunt skinn, bordet hadde en eikenøtt-mahongni-ish farge, og toppen av bordet var veldig stygt. PS: trekningen av gavedrysset holdt jeg på å glemme! Jeg trekker i morgen tidlig.


Har du ikke meldt deg på - så gjør det her! Litt avhengig av hvor slitt overflaten er og hvor dypt. Det samme vil gjelde for spisebord i tre. Noe av disse stoffene kan.


Hei,På hytta har vi kjøpt oss Røysheim spisebord (fra Lom Møbelindustri) i sort antikk med brunbeiset bordplate og med Trysil stoler med grått setetrekk. La deg inspirere av våre spisebord i ulike design. Nordens største nettbutikk for hjeminnredning. Spisebord Direkte fra Lager.


I løpet av de siste måndene har jeg sakte men sikkert pusset opp møblene mine. Ved å godkjenne bruk av informasjonskapsler vil Jotun bruke dataene for å forbedre din brukeropplevelse samt analysere din brukeradferd. Vi bruker informasjonen til.


Registrert Dato: Fredag 23.

Jeg har et gammelt mahogny spisebord som skulle vært reparert. Slik fornyer du spisebordet på kjøkkenet med å slipe det ned og olje det. Det er ikke nødvendig å male kjøkkenbordet når du kan vedlikeholde det – like bra. Da har jeg ordnet en ny kategori som heter interiør.


På denne kategorien kommer jeg til å legge ut bilder av møbler jeg har pusset opp og malt, og diverse. Oppussing av teakmøbler Vintage teakmøbler er ofte møbler med god design, og teak er et spesielt flott treslag, med fin lød. Her får du noen gode råd til.


Oppussing av møbler Når du skal pusse opp et møbel, er det mange ting å ta hensyn til om resultatet skal bli bra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.