onsdag 2. mai 2018

Gamle likørglass

Såkalt Marie Antoinette type, angivelig utformet etter fasongen på hennes bryst. Etter min mening ubrukelige til formålet fordi futten bobler ut i. Innholdet er beskyttet etter åndsverksloven. Bruk av automatiserte tjenester (roboter, spidere, indeksering m.m.) samt andre fremgangsmåter for systematisk eller.


Kjøp og selg på auksjon og til fast pris.

Best utvalg av glass på QXL. RosasLikørSett fra MekitaNaku. Topp stan ikke vært i oppvaskmaskin. Antikke likørglass selges. Vi selger vinserviser, pressglass, karafler og bruksglass fra 50-tallet, samt gamle stettefat og osteklokker, blomstervaser og lysestaker.


Hei, kom over noen gamle glass her om dagen, og er veldig usikker på hva disse skal brukes til? Her finner du også mye spennende innenfor metallvarer, og diverse reklameeffekter til noen gamle science fiction utstyr og forskjellige samlinger av pins. Gammelt norsk glass er i dag sjeldent og ettertraktet, spesielt graverte glass fra.

Kjøper betaler porto etter postens satser eller kan hente i Asker etter avtale Jeg. Brukt eldre likørglass 10. Tønsberg - eldre likørglass 10. Pent brukte og alle glass er. SKS design i Tysklan stemplet SKS-Zinn.


Når du går videre aksepterer du vår bruk av cookies. GAMLE flasker på hjernen? Ja, jeg føler det nesten sånn- hi,hi :O). Derfor har hun begynt å lage etasjefat av fat i ulike størrelser, gamle lekre likørglass og små, søte glassfigurer – og lim selvfølgelig.


Auksjon, kjøp og salg av antik, gull, sølv og diamanter i Sandnes, Stavanger og Jæren i Rogaland. Se utvalget av likørglass og drammeglass fra kjente merkevarer. Rikt slepet mønster cm. Jeg er år, gift med mannen i mitt liv og har to voksne døtre. Jeg ser etter noen grønne likørglass.


Disse ligner, men har feil stett. Pedersen legger til at de gamle platecoverene har en verdi i seg selv. Gamle solide tykke glass Kr 10.

Køb bøhmisk fra handlere du kan stole på. De fleste karafler kommer ikke på hjemmesiden. Og nydelige, gamle likørglass fra en auksjon i Trøndelag. Likørglass med fasettslipt stett og klokkeformet klokke. På den andre siden står min gamle barneseng, som også min mor og mine døtre har brukt.


Lysekroner, lampetter, gulv- og bordlamper. Det er noen scener i den første filmen hvor Helena Bergström serverer grønn likør i gamle glass. De tre som drikker likør sitter sammen rundt det gamle bordet i. Noe slitasje i gullkantene, ellers pene. Liste Liste Bilder Sorter etter: Gå tilbake til det gamle filteret. Riedel Vinum XL Avecglass 25cl 2-pack.


Og det er slett ikke bare glass det er snakk om. Ministrå er hverdagsversjonen av Bogstad Strå. En enkel og modernisert versjon av den gamle klassikeren på et av Porsgrunds mest stilrene porselen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.