mandag 2. april 2018

Knotter kremmerhuset

Søk Kremmerhuset Knotter. Gi nytt liv til dine gamle kommoder, skuffer og skap ved hjelp av nye og dekorative knotter som passer deg og din stil. Videre kan du få orden i dine vesker, skjerf.


Du handler alltid trygt hos Kremmerhuset ! Pynt opp en gammel kommode, skuffer og skap med fine, morsomme og dekorative knotter.

Dersom du ønsker ditt personlige preg på en gammel kommode eller skap, eller om du bare rett og slett vil bytte ut alle knottene på kjøkkenskapene så kan. Hos oss finner du et stort utvalg knotter , knagger, knaggrekker, håndtak, hylleknekter. Norges største utvalg av kjøkken håndtak, knotter , dørhåndtak, kleskroker og baderomstilbehør. Vi tilbyr gratis frakt og rask levering!


Forrige uke var jeg på kremmerhuset :-) Kjøpte blandt annet disse VAKRE knottene som jeg har satt på en gammel skjenk jeg har :-) Herlig farge og patina :-) Kommer. Flotte håndlagde kroker, knotter , krokrekker med mer! Store endringer med små hjelpemidler - skift knotter og håndtak.

Fornye på kjøkken og bad kun ved å endre de små detaljene. Stort utvalg og gode priser på knotter. Nå finner du disse på sidene Møbelknotter og Møbelhåndtak.


Forbedre stilig interiør med en perfekt håndtak. Her finner du håndtak i både klassisk og moderne design. Velg mellom forskjellige farger, størrelser og stiler. Hos Kremmerhuset får du alt fra telysholdere, servietter, veggpry putetrekk til knotter , vaser og mye mer!


Mer informasjon om Kremmerhuset. Tekstil og interiør til hjemmet. Skal du fornye litt hjemme er kanskje bare noen nye knotter på kommoder og skap det som.


Mange møbelbutikker har knotter , samt kremmerhuset og interiørbutikker på nett (f.eks lune hjem), IKEA, ebay. Skriv inn e-postadressen som ble brukt ved innlogging. Når du har klikket Ja, jeg har glemt passordet mitt, sendes en e-post til den angitte e-postadressen der du.


Kjøkken fra Drømmekjøkkenet. Vi har også et stort sortiment for. Se også vårt utvalg av knotter og håndtak til din kjøkkeninnredning.

Vi kan også skaffe andre typer knotter på forespørsel. Ta gjerne kontakt hvis du ønsker så selge disse i din butikk. Det nymalte dameskrivebordet mitt er ferdig! MegaFlis tilbyr alt til baderom til utrolige priser!


I går fant jeg noe som etter min mening er verdens fineste knotter på Vollywood! Jeg har ikke sett dem før, men nå er det en stund. Her er det fargene som rår Bente og Jarand har ingen hvite vegger.


Beholderne jeg har til sminke og strikker er fra kremmerhuset - 79kr stykk. Medisingskapet er fra Kitch`n. Mangler bare noen fine knotter og et par kubbelys til lysestakene så er jeg ferdig der.


En knagg skaper orden i klesrotet og kan være akkurat det en vegg trenger. Finn din favoritt blant våre 20!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.