onsdag 20. april 2022

Whirlpool kjøleskap blir ikke kaldt

Full returrett og bredt sortiment. Sammenlign pris med oss! Forutsatt at disse lydene ikke er ekstreme,. Kjøleskapet eller fryseren er ikke kaldt. Skapet står på et kaldt og fuktig.


Kombiskapet vårt har kollapset.

Det jobber og går som bare det, men kaldt blir det ikke. Fryseren ligger på tretten grader pluss, på fredag var det minus eller. Oppdaget her i går at kjøleskapet ikke er kaldt lengere. Tok deretter å slo det av og på igjen. Hei mitt kjøleskap blir for kaldt.


Jeg har et kjøleskap fra WhirlPool som jeg synes kjøler dårlig. Generelt synes jeg feks at melk ikke blir kald nok - hverken i hyllene eller i sidelommene. Hvilket hakk har dere på inni kjøleskapet ? Her går det fra 1- vi har akkurat flyttet inn i nytt hus og kjøleskapet blir ikke ordentlig kaldt.

Billige hvitevarer på nett. Jeg er dritnervøs fordi jeg vet ikke hva jeg skal. Han ser jo ikke på dette som ett problem da det alltid er på kvelden da han uansett bare sitter hjemme, hører på musikk,. Det durer, men blir ikke kaldt. Kan dette være noe å reparere, eller er.


Problemer når kjøleskapet er ikke kaldt Når kjøleskapet fungerer som den skal, strekker det levetiden på mat ved å holde den kald. Hvis det ikke fungerer som. Maten i kjøleskapet blir ikke kald nok.


Whirlpool kjøleskap med dynamisk kjølesystem er. Med LED-belysning blir det ikke noe problem å se hva som befinner seg i skapet heller da belysningen ligger i taket. Etter dette fungerte det hele fint. Kan liksom ikke ha melk i sidelommene da jeg. Jeg plukket opp et kjøleskap her om dagen.


Får det ikke under ti grader. Har et elektrolux kjøleskap som ikke blir skikkelig kaldt. Det ser ut som det bare er den lille fryseboksen i hjørne som virker.


Om kjøleskapsdøren står åpen eller om det blir. Mulighet for kaldt drikkevann. Elektrolux kjøleskap blir ikke kaldt nok - Hus, hage og oppussing.

Opplever du at kjøleskapet ikke. Et kjøleskap skal helst ikke stå kaldere. Strømforbruket blir høyere dersom man ikke tar bort dette is -laget. De blir som regel ikke dårlige av å.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.