mandag 20. desember 2021

Wilton fargepasta

Disse meget populære matfargene finner du hos Slikkepott. Kjevle den passe tynn og løft den forsiktig over på sjokoladekaken. Jaja, det ble nå ei kake, og han var veldig fornøyd! Montering av kake: Start med en kakebunn. Smør på et lag med krem av kondensert melk med kakao.


Fåes på jernia eller sånne ekslusive kjøkkenbutikker.

Det er ikke så ofte jeg jobber med. Saken er bare den at jeg har ikke anledning til å bake og pynte kaker. Må unnskylde dårlig bildekvalitet,. Grunnet forskjellig fargegjengivelse på skjerm tar vi forbehold mot hvilken farge som faktisk oppnås. Og bruk de fargene du synes passer.


Papirsugerør og pom poms fra Miss Étoile. Tilbords Tilbords handler jeg ikke så ofte i. De har det samme som Kitch`n bare litt mindre utvalg.

De hvite rosene er marsipan. Jeg blander ikke fargene, men bruker rene farger. Finnes i masse forskjellige farger :) Svar Slett. Wilton har et utvalg på flotte. JA, det gikk faktisk hele bokser :O Damn!


Smørkremer egner seg godt til denne kaka. Kjøp rainbow sprinkle fra wilton og bruk til ører og nese;. Bruk fargepasta , konditorfarge er noe herk! Eller er American colur best,. Jeg ville prøve noe nytt til 17.


Steikes ved 100°C i min. Jeg er en nybegynner når det kommer til sying. Jeg har kjøpt en nydelig kjole som jeg gjerne skulle ha hatt en glidelås i siden på. Den er umulig å få over. Men i oppskrifta står det at vi skal bruke to bokser med fargepasta frå wilton.


Fargepasta går stort sett fint å vaske av med vann og såpe,. Litt rød eller rosa fargepasta.

Du må farge med fargepasta fra bl. Du knar fargen inn i marsipanen. D jeg brukte wilton sin fargepasta ( skye blue) blandet den litt ut med vann, ta så en pose med kokos å hiv oppi en brødpose.


Pisk eggehviter, sitron,. Kan være lurt å male håret til babyen litt. Kan enten bruke litt fargepasta i litt sprit eller vann. Ta med fargepasta på innerlommen slik at.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.