fredag 19. februar 2021

Verdi på gamle leker

Sjekk vårt utvalg på Sprell. Lynrask levering av kvalitetsleker - Kjøp her! Se mer på siden vår og få fri frakt over 400kr.


Se det store og utrolige utvalget av leker til ungene fra TOYS R US her. Samler du på flotte antikke leker ?

Transformersfigur til 80. Hos oss finner du mye spennende i bra stand enten det er gamle bamser, porselensdukker, tøydukker eller lekebiler pluss mye mer. Her er ting du kanskje eide på 90-tallet som har steget i verdi. Gamle radiostyrte biler er verdt. Jeg er helt ny her, og jeg lurer på hvor kan jeg henvende meg når jeg vil selge gamle leker ? Epla er et nettsted for kjøp og salg av håndlagde og andre unike ting!


Plutselig viser det seg at flere år senere, etter at du kastet dem, var de gamle lekene verd en formue på samlermarkedet. Noen samler på ølbrikker, andre samler på gamle fingerbøll, og andre igjen samler på lekebiler.

Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid. Generelt skal det være noe veldig sjeldent og ekskusivt for at det skal være noen særlig verdi i gamle. Kjenne sin blå bok verdi er et flott utgangspunkt. Pass på at det ikke har blitt klippet eller farget.


Mer snurrepipperier enn andre bruktbutikker og antikkbutikker. Mange har nok hørt eller lest historiene om gamle klokker i hendene på intetanende eiere, hvor det senere viser seg at klokkene er verdt en liten formue. Har noen peiling på om gamle bøker er verdt noe særlig? Tror det er den norske førsteutgaven. Du kan med andre ord sitte på en gullgruve du ikke visste om.


Driver å rydder opp i huset jeg bor i nå. Er mange kule samlegjenstander her, men også ting jeg ikke har peiling på. Så er det noen verdi i disse gamle klokkene? Bildet er en illustrasjon på typiske gamle leker ,. Innen EU produseres leker til en verdi av milliarder euro årlig. Tjen penger på dine gamle pokemon kort.


Hei Jan, på grunnlag av denne artikkelen kan du finne ut om kortene fortsatt har verdi.

Søk Fortere, Bedre og Smartere her! Finn beste pris på Rubrikk. Dette er IKKE en kjøp og salgsside. Da jeg vokste opp hadde vi mange måter å aktivisere oss på.


Vi hadde ikke TV og knapt noe godt radio heller, så vi brukte mange gode sangleker eller andre leker. Send meg en e-post når noen svarer på min kommentar. Slå på hjul er en lek der det gjelder å. Sporten er fortsatt en populær barnelek mange steder i verden ,. Andre gamle barneleker utendørs var å leke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.