tirsdag 20. oktober 2020

Sy tacolefsevarmer

Sy tacolefsevarmer

Tacolefsevarmer – perfekt lite. Nå har jeg nemlig en som vi skal ha her hjemme, som er sydd i bomullstoff men som fremdeles ser litt hyggelig. Vi har besøk i kvel og Taco stod på menyen. Jeg satt og tenkte på hvordan vi skulleholde lefsene varme, da jeg plutselig fikk lyst til å lage en tacolefsevarmer. Nå har jeg sydd etuier både til meg selv og til å ha med på messa senere i høst.


I følge VG spiser ,. Om mønsteret Dette mønsteret (pdf). Sy rundt, men ikke den første og den siste cm. Jeg har sydd noen tacolefsevarmere som jeg skal gi bort til jul.


Alle spiser jo taco, eller nesten alle, og da er disse så greie. Nå er mønsteret på tacolefsevarmer klart og du kan enkelt sy deg din egen. Det er bare å varme lefsene i. Såvidt jeg får til å sy litt innimellom, og å blogge om det har jeg i hvert fall ikke sjans til å prioritere! Fikk prøvd meg på en tacolefsevarmer. Så flink du er til å sy :) Moro å prøve noen nye hobbyer innimellom, drømmer om en aktiv symaskin jeg også!


Nettet er sydd i voksduk og gode instruksjoner for hvordan du syr i voksduk er me voksduk kan nemlig ha sine utfordringer. Sydd etui til strikkepinner Finn denne og andre Pins på Div heimlaga. Det går sakte men sikkert fremover her :-) Nå er begge lommene sydd på forstykkene. Det var litt knotete siden jeg ikke kunne bruke knappenåler. Anette L syr och skapar.


Marit for timer siden Squirrels do Sew. Daily Use tacolefsevarmer. Blitt bittelitt mindre i restehaugen i helgen. Brukte rester av noe Tildastoff jeg hadde liggende.


I fjor bestemte jeg at jeg ikke skulle sy så mange julegaver. Jeg kjente at hele førjulstiden var et stress på syrommet, og det gjorde syingen til en plikt, og tok. Måtte prøve meg på en tacolefsevarmer. Utrolig praktisk greie igrunnen. ALLE spiser jo taco og jeg regner med det er flere enn meg som irriterer seg over.


Sydd toalettmappe til Thea Finn denne og andre Pins på Div heimlaga. Dagens bidrag er en koseklut som jeg har sydd til min yngste nevø på et halvt år. Sånne små bebiser liker jo å ha noe å tygge litt på,.


Sy tacolefsevarmer

En veldig enkel en, og egentlig bare for å prøve den nye maskinen. Den første sydde jeg den gang jeg hadde billig maskin og lite stoff, og jeg kjøpte stoffet med tanke på å sy en slik. Dette produktet er dessverre gått ut av vårt sortiment og vises dermed ikke på kitchn. Men sjekk med din lokale Kitch’n butikk om de har dette på lager.


Uncategorized Legg igjen en kommentar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.