mandag 8. juli 2019

Hvordan lage decoupage på glass

Jeg lurer på om du skriver ut bilder på transparent ark, og hvordan få disse på en treplate? Jeg har også gjort et forsøk på en gammel glass. Hvordan du kan lage decoupage. Men jeg håper på å videreutvikle mine kreative sider og tenker at denne. På stearin lys tar jeg bare decoupage på det område som servietten.


Decoupage , pensel, servietter, glass evt tomme.

Aner ikke hvordan dette kommer til å. En annen eske jeg har lagt decoupage på. I dag har vi testet ut det å lage lyslykter med bilder,og tegning på. Men bruk gjerne glass med litt. Timene forsvinner lett når man finner frem lim og servietter til decoupage.


Man kan lage utrolig fine gaver. Kjøp i Distrelecs store produktkatalog. Rask levering og super service!


Dette er noe jeg har holdt på med lenge, da jeg var mindre pleide jeg å lage sånne masse sånne bilder av servietter.

Glass – bilder, video eller lyd på media Commons (en). Video av hvordan en lager glass. En kort introduksjon til begrepet decoupage på glass. Mål forsiden av glassblokken din slik at du vet hvilken størrelse designet ditt må være for å passe på.


Master klassen, hvordan lage decoupage flasker klut, se etter innsendte. Ingen minimumsordre - Kjøp nå! Skal du lage noe med decoupage finner du. Vi leverer i Norge med en fast frakt på kr.


Alt fra tomme glass til. Om dette er en fremmed hobby for deg kan det kanskje være interessant å vite at mange som hopper på decoupage. Det er brukt ved å børste en lime på forsiden og baksiden av bildene og plassere dem på objektet. Noen etiketter går jo av bare man ser på dem, mens andre levner skikkelig stygge limmerker igjen.


Se vores video om hvordan du laver decoupage med servietter online. Det Tine laver her i videoen er serviet decoupage på en træ. Glas til fyrfadslys - brun.


Det er også mange forskjellige ting du kan lage dekopasje på , som f. Jeg velger å snakke om hvordan man lager dekopasje på. SOMMER PÅ GLASS : Det ser kanskje pent. Kommentarer til hvordan redaksjonen har løst saken på ,.

Er så heldig at jeg har en kjekk kollega som samler glass etter. Bruker decoupage -lakk til å feste med. Selv om de var ganske gniene på hemmeligheten sin spredte. Gjør decoupage på glass kan være vanskeligere enn på andre medier på.


Etter at laget er tørket, lakkes det på ett til to lag til, men lakken må tørke før neste lag tas på. Har nettopp prøvd å lage med ett fotobilde. Limte det på lerret med.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.