fredag 8. februar 2019

Ingers lavkarbobrød

Ketose er en naturlig tilstand i kroppen hvor den forbrenner hovedsakelig fett. Hadde glemt å kjøpe brød til ungene i formiddag og i butikkhylla stod det to brød igjen. Kjøpte lavkarbobrødet men ble veldig. Tilsett solsikkeolje og Crème fraîche, og visp alt sammen.


Bland alt det tørre sammen i en annen bolle.

Hell dette så oppi bollen med det. Bruk helst linfrø som er knuste, for da får kroppen lettere tilgang på oljen i frøene. Foto: FOTO: Anders Martinsen.


Lever ikke på noe lavkarbo, men kjøper ofte ingers lavkarbobrød. Ungene er også glad i skikkelig. Hvilke butikker har lavkarbobrød ? Tenker da på det ferdistekte som skal ligge vedsiden av de vanlige brøda?

Oppskrifter for ingers lavkarbobrød. Dersom du opplever det vanskelig å gå ned når du spiser grovt brø kan du prøve å bake et lavkarbobrød ,. Cloud bread er et lavkarbobrød nesten uten karbohydrater, glutenfritt og lite kalorier som du lager av kun tre ingredienser – helt uten heving! Dette brødet er super saftig! Saftig og digg med masse brunost på. Ingers rugbrød ellerno sånt?


Og da mente jeg at det var på tide. Lavt innhold av karbohydrater. Kiwi har vel ingers lavkarbobrød , og fedons lavkarbobrød. Lenke til innlegg Del på andre sider.


God fredagskveld til deg! Det ble en spontan besøkstur innom Ragnhil Håvard og Oline etter barnehagen i dag, så da ble det kveldsfrokostfredag for meg i stedet. I dag kom min kjære Mads hjem med ett lavkarbo brød fra butikk. Fikk denne oppskriften av en venn for en tid tilbake, og har laget brødet en del siden.


Etter flere forespørsler etter. Jeg syntes det er en bra.

Det er nok det nærmeste jeg har kommet brød noen gang! LAVKARBOBRØD Til tider savner jeg et godt brød. Hvem har sagt at man skal gå sulten når man er på lavkarbo-diett? Med denne brødmiksen kan du bake ditt eget glutenfrie fiberbrø uten melk, gjær og soya. Lavkarbobrød uten mel og gjær.


Coops eget lavkarbo-brød Fiber og frø får terningkast seks og er testvinner i en stor grovbrødtest gjengitt på dagbladet. Endelig et lavkarbobrød som smaker GODT! Har prøvd så mange, men føler de fleste blir litt klissete inni.


Steker dette i min i form,.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.