torsdag 17. januar 2019

Pynt i vinduskarmen

Her finner du en stor mengde festtilbehør. Da planter ofte trenger sollys er det som regel best å sette disse i vinduskarmen. Gardinoppheng og pynt i vinduskarmer. Det er litt vanskelig med å få blomstene til å trives i vinduskarmen nå om vinteren når vi har ovner på. Jeg har laget denne bloggen da jeg lever og ånder for DIY (do it yourself).


Jeg håper på å inspirere dere med tips, bilder og forklaringer.

Jeg liker lys, stearinlys - og synes det er fint å ha noen lys (jeg foretrekker hvite) i vinduskarmen. Spesielt i spesielle, fine og dekorative lysestaker. Vakker pynt i vinduskarmen og stemningsfulle bilder :-) du er så flink, Eli! Jeg savner de fine gamle vinduene med dype vinduskarmer i den forrige boligen vår.


Det er så hyggelig å kunne sette planter og annen pynt i vinduet. Bruk vinduskarmen som et show område for sesongens skjermer. I løpet av våren, sted spirende greinene og nye vårblomster på karmen.


Jeg vet ikke hvordan det er med deg, men jeg synes vinduskarmer er vanskelig å dekorere.

Stort utvalg pynt til bordet, stue, kjøkken,. Det er plass til flotte dekorasjoner i vinduskarmen , på peishylla eller blant bøkene i bokhylla. Hva har dere til pynt i vinduene deres? Har to store vinduer rett mot nabohuset og er lei av at naboene kan se rett inn til oss og dermed ha innsyn mot hele vår stue. Kunne derfor tenke meg å ha i. I vinduskarmen står en kurv med lyng, på bordet pynter rognebær og blader.


Pynt uterommet enkelt og rimelig. Enkelt, stilfullt og rimelig. Jeg fikk iallefall vårstemning av bildene dine. Det er jo ikke lenge til, for tiden går jo så fort. Du kan faktisk dyrke en del i vinduskarmen ,. Krydder- og salatgrønnsakene friseres jevnlig med saksen, og det blir pynt til smørbrø.


Kjøkkenhage i vinduskarmen : Dyrk urter selv! Sitronmelisse: Kan gi fin pynt til kaker. Timian: Trives ikke hvis røttene står lenge i vann. Lurer og om det er forskjell på gjødsel av urter i benk ute og urter i vinduskarmen. Nettstedet for deg som er opptatt av husbygging, oppussing og generell problemløsning i forbindelse med dette!


På vinteren regnes urtene som ferskvare på grunn av for lite naturlig lys i vinduskarmen , eventuelt kan du bruke kunstig plantelys.

Sommerlig romantikk i vinduskarmen er lett å skap med noen krukker fylt med margeritter, rosa roser og vannkrukker med skjell i, plukket i fjæra. Det er ikke mye styling om skal til før du har en vakker sammensetning til bordet eller vinduskarmen. De er også dekorative som bordpynt eller i vinduskarmen. Legge til en vinduskarmen i et vanlig vindu forbedrer sitt utseende og nytte. En vinduskarmen kan brukes til å vise potteplanter og innrammede fotografier, eller som.


Et vakkert ornament på kjøkkenbordet eller i vinduskarmen vil gjøre hjemmet ditt både vakrere og mer personlig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.