onsdag 12. desember 2018

Decoupage servietter hvordan

Rask levering, ferdig tollet. Servietter i en rekke farger. Vi har matchende duker og løpere. Home Deco er en nettbutikk som selger bla. Skal du lage noe med decoupage finner du.


Decoupage er en dekorasjonsteknikk der motiver rives eller klippes ut, spesielt fra servietter.

Teknikken kan brukes til å dekorere alle malbare flater, som lerret. Forsøkte meg med servietter ,. Jeg ville anta at hun har brukt spray maling på boks før hun decoupage. Når det gjelder å dekorere med servietter ,. Tenkte jeg skulle vise dere hvordan jeg går fram.


Dette er for å få en jevnere overgang fra servietten til. Timene forsvinner lett når man finner frem lim og servietter til decoupage. Lær teknikken, og se når Anna forsiktig håndterer det fine materialet.


Get without the ads.

Decoupage med servietter - Annie Sloan decoupage glue and varnish Stinne Bay. Dermed tenkte jeg å lage en liten oppskrift til deg her. Søger du serviet decoupage hvordan ? Se vores video om hvordan du laver decoupage med servietter online lige her - Meget nemmere end du tror ! Når jeg bruker servietter til decoupage på tre og papp så bruker jeg ikke lakk under, da fester det seg selv om jeg har lakken bare oppå servietten.


Decoupage ( serviett ) på et hapå glass:) Jeg har laget mye med decoupage , men dette tror jeg er første gang jeg har. Steg for steg beskrivelse på hvordan du går frem. Dekk så hele servietten med decoupage limet, slik at hele servietten er gjennomtrukket med lim. Dere som har laget decoupage på kubbelys (type servietter smeltet inn i stearinen), hvordan brenner disse ned?


Hvordan fungerer nettbutikken? Blir serviettene brannfarlige slik at det løsner flak. Her er det også benyttet to små lerret på 6x9cm med decoupage. Her finnes flere hundre servietter i mange ulike kategorier som kjøpes enkeltvis.


Tusindvis af flotte motivservietter som er specielt velegnede til Decoupage og 3D kort. Også en spændende side for servietsamlere. Se her hvor let du kan lave decoupage på møbler, æsker mm. Alt du skal bruge er hvid lim og en klu og så vejledningen til hvordan du laver decoupage , som du. Velg servietter til decoupage , det er ikke en lett oppgave for en nybegynner.


HOBBYTUNET,- det du trenger til kortlaging, scrapbooking, decoupage , servietter og barnehobby.

Spesialister på decoupage. Ordre over 60- fri frakt. Tusen takk for tipset, har egentlig lurt på hvordan jeg skulle få det til :D Ha en strålende dag i Ulsteinvik, jeg skal på kunst og håndverk messa på.


Timerne forsvinder nemt, når lim og servietter findes frem til decoupage. Under forteller jeg hvordan jeg fikk ideén og vise. I neste sekund tenkte jeg OMG Decoupage.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.