tirsdag 11. desember 2018

Decoupage med servietter på glass

Fant ut i ettertid at dette var litt tungvint så jeg smørte likegodt hele glasset med decoupage , la på serviett motivet og. Decoupage , pensel, servietter , glass. Home Deco er en nettbutikk som selger bla. Skal du lage noe med decoupage finner du.


Glassemner er veldig fine å dekorere med papir.

Til liming på glass anbefaler vi. En kort introduksjon til begrepet decoupage på glass. Her kan du bygge opp med forskjellig papir og effekter på. Dekorasjonen limes på som med vanlig decoupage lakk, men kun det tynne ytterste laget av servietten. Hvordan du nemt med decoupage og kalkmaling kan.


Timene forsvinner lett når man finner frem lim og servietter til decoupage. Anna fargelegger de hvite skålene på frihån med porselenstusj. Lim på glasset med decoupagelak.

Skær en stribe zebrakarton 15x5cm og lim det nederst på glasset. Når alt er tørt, og du er fornøy er det klart for å prøve seg på decoupage. Dekk så området du ønsker å ha servietten med decoupagelim. Etter å ha lagt hvit serviett på.


Prøv deg frem på gamle blomsterpotter, blikkbokser, glass og. Rask levering, ferdig tollet. Har levd med fibromyalgi.


Kjøp teknikk og elektronikk online i dag og få gratis frakt på ordre fra 5kr. Servietter i en rekke farger. Nytt decoupage på lerret bilde igjen. Vi har matchende duker og løpere.


Og, for å være mer presis, smykker laget av spesielle decoupage servietter ,. Jeg bruker nesten utelukkende Sagen Vintage Design servietter når jeg driver med decoupage. Utrolig hva servietter ,. Alt fra tomme glass til potteskjulere,. Det finnes også lim som.


Find and save ideas about Napkin decoupage on.

Se den kreative idé til Lysglas med serviet decoupage og følg den gratis vejledning. Glas dekoreret med servietter , zebrakarton, papirgarn og perler. Klipp ut motivet du vil bruke, og fjern de to nederste lagene med hvit serviett. Teknikken kan brukes til å dekorere alle malbare. Disse smukke fyrfadslysestager er dekoreret med decoupage teknik.


Man bruger smukke servietter og laklim (købes i hobby butikker, og koster ca. 1kr. ). Hertil bruges decoupagelak og pensel. Dette er noe jeg har holdt på med lenge, da jeg var mindre pleide jeg å lage sånne masse sånne bilder av servietter.


Her har jeg brukt decoupage på lerret. Limte på servietter med decoupagelim utenpå glassene. Dette tåler fint levende lys #128578; Men bruk gjerne glass med litt størrelse. Gleder meg til å ta med meg disse på tur,.


Lakken fungerer som både lakk og lim. De eventuelle hvite lagene på servietten. Köp servetter till decoupage billigt hos Fyndiq! Massor av snygga servetter med tryck att välja bland.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.