mandag 26. november 2018

Diy tv benk

ZapMeta Tilbyr Oversikt fra Søkemotorer. Stort utvalg av tv - benk på nett. Vedlikeholdsfrie, solide og miljø- vennlige produkter i stein!


Jeg brukte ganske lang ti og det var fryktelig slitsomt. Men jeg elsker resultatet! Hun ønsket en som lignet stuebordet jeg har laget og i.

Kan du si hvor du har kjøpt materialet? DIY - TVBENK God mandag folkens! Hadde tenkt å hive den på fyllingen,men.


Ikke bare det, men super fint soverom både til dere og jentene, også super fint spisebord! Blir virkelig inspirert over hva du rekker og. Kjøp din nye TV - benk hos JYSK. Har lenge tenkt på å bygge min egen TV - benk men har aldri blitt enig med meg selv hvordan jeg skulle gjøre det. Selger mitt kjære skap Originalt hvit tvbenk i metall (selges ikke lenger ) nypris da var ca 9Brukt 4-timer på å lakke det i ulike bruntoner Lilla nøkler.


Ny tv -stue i kjelleren:) Jippi!

Tv -benken har jeg bygget av gamle planker jeg har fått på søppel dynga. Til dere som ikke er helt inne i blogg-språk: DiY betyr. Unn deg God Kvalitet hos NetOnNet. Fri Frakt, Lave Priser, Bra Utvalg! To stk hobbyplater (dybde og lengde m) og 2xhylleknekter i stål.


Hyllene er malt i samme. Jeg har laget denne bloggen da jeg lever og ånder for DIY (do it yourself). Jeg håper på å inspirere dere med tips, bilder og forklaringer. Hei Kristin, så utrolig hyggelig å høre :D Gøy at du blir inspirert og motivert til å prøve selv :D Plankene jeg brukte på toppen av tv -benken er grove og har. Med flatskjermens inntog har de gamle tv -bordene blitt utdatert.


Bygg ditt eget tv -bord av hobbyplater, tilpasset tv -en og plassen du har i rommet. Det er mange veier til en funksjonell TV - benk. BRANÄS Kurv IKEA Perfekt til aviser, bilder og annet. Enkelt å trekke ut og løfte kurven siden den har håndtak. Tv - benk og skap med skinnhåndtak.


Nå er det blitt en stund siden jeg har kommet med noe her på bloggen. Har ikke vært helt i form i det siste. Oppdag (og lagre!) dine egne Pins på Pinterest.


Denne Pinnen ble oppdaget av angelica.

Tv - Benk Spicy Med Dører, Eik Folie. Bitteliten mannen har laget fin tv benk. Nå henger riktignok tv på veggen over selve benken. Det gjenstår kun å male rundt hver.


Jeg er veldig glad i gjennvinng og gjenbruk, og jeg ønsket å skape noe nytt av noe gammelt. Utekjøkkenet var en bra plass å begynne. Flere skap, kommoder og.


Så om du finner din indre møbelsnekker og har litt tid å avse klarer du det. Lurer på om jeg skal lage meg en stereobenk som kan romme tre komp. Med utgangspunkt i en gammel furukommode lagde jeg ny TV - benk til hytten.


Og som innledningvis ble etterspurt av trådstarter. I en liten leilighet trenger en møbler som ikke er for store og ikke er for små, men som passer akkurat (og som ikke er så alt for dyre.)!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.