mandag 16. juli 2018

Bordsirkelsag test

Besøk nettbutikken vår og se det store sortimentet her! Se hele sortimentet vårt her! Finn din nærmeste butikk her! Les mer om hva vi kan tilby her! Opprett en bedriftskonto nå!

Kjøp verktøy fra Staypro! Bredt utvalg verktøy og byggtilbehør på nettet. Vi tilbyr også ett komplett tilbehør og reservedel sortiment til bordsager. Har du plass på verkstedet, burde du kjøpe deg ei bordsirkelsag. En bordsirkelsag kommer du ikke utenom hvis du skal sage på langs.


Men hvilke egenskaper må den ha? Test av Bosch PTSbordsag.

Jeg har fått teste en bordsg fra Bosch. Jeg bruker en del verktøy og har tittet på bordager før, men den gangen vurderte jeg aldri. Bosch BOSCH PTS BORDSIRKELSAG MED STATIV. Sjekk priser på bordsirkelsag test. Sammenlign priser i mer enn 3butikker!


Jeg er ingen proffbruker (duh!), men liker å kjøpe skikkelig verktøy når. Tydelig feil på termisk vern i motor, hvor henvender jeg meg for reklamasjon? En meget sterk og nøyaktig bordsirkelsag med metallstativ. Stor bordplate med uttrekk. Integrert skyvesleide og høy skjærekapasitet.


Handle smart - Spar penger. Få den laveste pris her! Besøk den nye nettbutikken vår og se hele vårt sortiment her!


Skal kjøpe meg ny bordsirkelsag og leter etter noen oppdaterte tester på dette. Klarer ikke å finne noen gode tester som er relativt nye. For deg som sager mye og ofte!

Kraftig bordsirkelsag med trinnløst regulerbar helningsvinkel 90°–45° mot venstre, selvinnstillende parallellanlegg og skyvbart. Formstøpt aluminiumsbord for maksimal stabilitet og slitestyrke Robust stativ med gummiføtter Justerbart blad. NCP Verktøy i Gi anbefaling! Skriv inn e-postadressen som ble brukt ved innlogging. Når du har klikket Ja, jeg har glemt passordet mitt, sendes en e-post til den angitte e-postadressen der du.


Bosch PTS T Bordsirkelsag med stativ PTS T fra Bosch består av en kraftig bordsirkelsag og et robust stativ av metall. TEST AV SIRKELSAGER MED BATTERI Så gode er billige sirkelsager på batteri. Vi testet aktuelle modeller. Kan batteri erstatte ledning?


Det er et spørsmål vi har stilt oss i mange år, og svaret har havnet på ja for stadig flere verktøygrupper.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.