onsdag 23. mai 2018

Hvit stil

Jeg merker godt fra år til år at barna blir eldre. Ingen vogn, ingen bleier og ingen formiddagslur som må taes hensyn til. Jeg- som skriver hvitstil. Da jeg startet opp bloggen så livet helt anderledes ut. Så er Celine og jeg i gang med innredningen i det nye feriehuset.


Jeg trodde det skulle bli litt hardt for Celine å henge på rundt i butikkene, men så langt har.

Kontaktinformasjon for Hvitstil. Kjøp Hvit stil på Kelkoo. Sammenlign tilbud på Hvit stil i kategorien Diverse produkter fra en rekke nettbutikker samlet på ett ste og spar penger på ditt. Christine er Side2s nye interiørblogger.


Leter du etter kjøkken med innfelte grep? Kjøkkenfronten Stil gir et moderne, rent inntrykk. Her ser du den i hvitt med hvit gripelist. Finn kjøkkeninspirasjon hos.

Vakkert vitrineskap (dør, skuffer) perfekt for oppbevaring av dine nydeligste ting. Fin måte å dekke bord på enten om det er bryllup, fest eller en koselig middagskveld. SIDE2): På bloggen Hvitstil. Det er vel ingen hemmelighet at jeg liker det, hihi, men jeg liker å myke det litt opp med både tre og gråtoner.


Elena tok bilder av forskjellig i dag, også av. Sort eller hvitt passer inn i veldig mange interiører. Vi har et stort utvalg av sorte og hvite lamper, til tak, gulv eller bord. Her har vi samlet et utvalg av.


Klikk her for å se data om dette nettstedet. Jeg har alltid sagt at jeg er veldig gla i den hvite stilen, men jeg synes ikke det er så fint når ALT blir helt hvitt. Jeg liker å blande litt farger, kanskje ha. Norema kjøkkeninnredning.


Har tatt i bruk stilsettet og er super fornøyd. Lurer likevel på en ting: når jeg bytter header virker det som bildet er for lite, jeg har prøvd å ha det. Bosted: SFT Country: Sverige. Hjemlaga smoothie rett i fryseren sånn at barna kan ha dem med på skolen. Matsson, Sandaler Polyuretan Brun.


Inneholder norske jordbær fra i sommer, banan, vaniljeyoghurt og litt eplejuice.

Endelig mai og det vakre vårlyset skinner igjennom vinduet i dag! Gamle skap som er hvitmalte er vakre blikkfang i et rom. Jeg falt for dette flotte skapet! Landstil AS, Moi, Norway.


Kamelone serverte en lekker stand i kjent sort hvit stil. Mjølk Pop Up Bergen med bl a Kirsten Visdal og Ragnhild Wik. Fransk landstil, industriell, vintage chic, boheme chic, glam og trend i skjønn forening!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.