onsdag 7. februar 2018

Steinplate pizza jernia

Hundrevis av forskjellige restauranter. Finn de beste prisene på nettet. Perfekt for pizza , småkaker og surdeigsbrød. For å få til en sprø bunn, trenger du en pizzastein.


Jeg måtte igjennom litt prøving og feiling før. Bruker du skikkelig pizzamel og er gjerrig med gjæren, er mye. Da det også er en bakestein kan den også benyttes til baking av for eksempel hjemmelaget brød. Italiensk pizza er blitt en favoritt blant små og store her i huset!


Da er det ikke ordentlig pizza ,. Det er ikke bare å dytte løs deig med fyll ned på en glovarm steinplate. Det første du må ha på plass, er melet. Lag sprø pizza på grillen. Lekker sprø pizza – akkurat slik pizzabakeren tilbereder dem i steinovner i Italia. Dette kan du enkelt bake på din egen grill når.


Sammenlign pris med oss! En pizzastein absorberer all overflødig fuktighet, og fordeler varmen jevnt. Alle elsker pizza , og med smarte redskaper som for eksempel en pizzastein, kan du lage verdens beste pizza hjemme på ditt eget kjøkken. Jeg fikk i tillegg en hendig pizzaspade i tre med på kjøpet av min.


Men jeg har ikke laget pizza på den. Deilig italiensk steinovnsbakt pizza med. Hvor stor den er, er jeg usikker på, men de brukte en slik på GladMat festivalen på en grill. Vi nordmenn er vant til å steke pizza etter anvisningene på grandiosapakkene.


Jernia solgte ivertfall det ifjor. Jeg har faktisk den samme spaden på bildet, den fulgte med en steinplate kjøpt på jernia. En firkantet bakesten som gjør det enkelt å bake på grillen.


Bakestenen passer til alt slags bakverk. Bakeplate i aluminium medfølger. Steinplate – pizza i ovnen er egentlig litt kjedelig.


Steinplate pizza jernia

Pizza på grillen derimot, det er sommer det :) Grilling på tur. Det burde strengt tatt ikke være lov å kalle det hjemmelaget pizza hvis man bruker noen form. Julegavetia er i gang og et julegaveønske fra min bror er en type steinplate som man. Greni mener en ovn er bedre enn en steinplate. Man brenner seg lett på en plate.


Han bruker pizzaovnen til å lage pizza , tacolefser,. Raclette Hvilket Tilbehør Serveres til Raclette? Pizza Maker - lag pizza som en ekte italiener.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.