fredag 9. februar 2018

Gardinkappe heklet

Nordens største nettbutikk for hjeminnredning. Gjør ditt hjem enda finere i dag. Vi har gardinkapper av mange slag. Eller hva med å lage et sengeteppe eller heldekkende duk i samme mønster?


Herlighet, noe så flott en gardinkappe du har heklet.

Og så er den ikke engang til deg selv. Ja, jeg ler noen ganger når jeg skal. Heklet gardinkappe str 45x160cm fra Miradesign. Retro stoff fra Skogmesterboligen.


Ble igrunn ganske fornøyd med disse. Gardinkappe Str 132cmx58cm fra Miradesign. Jeg tok utgangspunkt i et bilde av ei.

Nå har jeg omsider fått noen bilder av de første jeg heklet på. Nikko Nano Neon Vaporizr radiostyrt bil fra 3år. Da må det bli gjort litt mer enn hva det er blitt gjort idag. Etter dagens jobb var jeg først på et møte, så var jeg såvidt hjemmom, før det bar ivei på. På mørke vinterkvelder er det koselig å gå gatelangs og se alle vinduene som lyser opp i hus og leiligheter.


Noen er pyntet med blomster og planter. Dagens oppskrift: Heklet festremse. Hver dag legger vi ut tips om en gratis hekleoppskrift. Velg blant sesongens gardinkapper i ulike modeller, farger og mønster. Handle enkelt og raskt online hos Ellos.


Cellbes på Internett og på postordre! For lenge siden heklet jeg en gardinkappe som egenlig ble for smal til å bruke alene på et vindu, og siden jeg ikke er noen reser ved symaskinen har den bare blitt. Info om heklet gardinkappe oppskrift.


Resultater fra søkemotorer! Etter et par års leting har jeg endelig funnet gardinkappe til kjøkkenet.

Jeg ønsket egentlig en gammel blonde-kappe,. Oppskrift på heklet lykt. Kjempefin gardinkappe du har laget. Har lett lenge etter en heklet kappe som ville passe i stuen min. Så så jeg denne som du har lagd og den vil passe perfekt.


GARNMENGDE 4g HEKLENÅL Nr. Guide til gratis hekleoppskrifter på nett, både norske og engelske. Fri frakt over 49- til Postens nærmeste utleveringssted. Tilbehør: Heklenål mm. Noe gulnet, siden den har lagt i skap lenge.


Har også samme kappe i forskjellige lengder om ønskelig. Gode tilbud på gamle håndarbeider på QXL. Auksjoner på brukte gjenstander. Midt mellom de lange utløperne.


Finn Beste Pris På Alle Dine Varer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.