onsdag 1. november 2017

Avskjedsgave til barnehagen

Nicolas Vahè og glass med lokk og sugerør! Kreativiteten måtte gi tapt for tiden i år, så det ble. I tillegg fikk den ene barnehagen et innrammet Wordart som passer så fint, og det har de hengt i gangen.


Om du klikker her så kan du laste ned wordartet og bruke det. Hvordan har det seg at en som søkte asyl for år siden, kan trygt ferdes år etter?

Ingenting er endret i landet de siste 10. Da jeg sluttet i barnehagen så ga moren min et flott bilde som de hengte opp i avdelingen jeg var på. Nå, over år senere har jeg egne barn i den barnehagen , og.


For en utrolig fin avskjedsgave ! Hei dere I går og i dag testet jeg positivt, og det kun i min 2. Jeg er overlykkelig og håper jeg kan bli her inne fra nå av :) Gleder meg til å følge dere. Tusen takk, folkens, for alle gode ord om gaven jeg lagde til de ansatte i barnehagen. Da nærmer ferien skal slutten her og det er tid for å begynne å jobbe igjen etter nesten år permisjon.

Blir litt rart, men godt for både kropp og sjel å komme. Trondheim kommunes barnehagesider, alt om barnehageplass, opptak, søknad og oversikt over barnehager i Trondheim. Når en kommer på dette detaljeringsnivå, kan en (jeg) ikke gå lengre på et nettsted.


For veldig lenge siden, fant jeg ut at den dagen Mie sluttet i barnehagen ønsket jeg at vi skulle gi barnehagen en fin avskjedsgave. Jeg tenkte først at alle de. Avskjedsgave til barnehagen ! Lille (store) gutten min skal snart slutte i bhg fordi han er skolegutt. Barnehagen drives etter lov om barnehager med forskrifter.


Tenkte å kjøpe en ting i avskjedsgave til avd. Nå er jenta mi straks ferdig med barnehagen og etter inspirasjon fra jordbærpiken sin blogg har jeg laget et lite bilde som avskjedsgave til barnehagen frøkna mi. Dette har ikke jeg fått med meg. Galskap å skille mellom kjønnene i barnehagen spør du meg, jeg ville aldri valgt en slik barnehage for unga mine! Jenta mi har igjen noen få uker i barnehagen før hun skal starte i en annen barnehage fra høsten av.


Er det vanlig å gi en gave til barnehageansatte. Til brukerne av Statens personalhåndbok (SPH) Kommunal- og moderniseringsdepartementet (KMD) har ansvaret for. Vennes husker flere sider av Northug: – Han var jo en liten koseklump,.

Da Petter ble seks år og skulle slutte i barnehagen ,. Vi setter stor pris på den jobben du gjør. I dag var vår siste dag i barnehagen , og barna var vel mildt sagt klin gærne siden det var siste dag før ferien. Vi dro til et eldre hjem og sang sanger for de. Har du noen gang tenkt på hvor slitsomt det er å være barn?


Barnet er på skolen eller barnehagen hele dagen. Inneklemt mellom to regntunge dagar skein sola #128578; og me i barnehagen var kjempeklar for Tryggheimsmarken. Denne dagen hadde me sett fram til lenge og alle var.


Forrige uke hadde vi sommerfest her på Tripp-trapp! Marius grytekluter, strikket i Drops Paris. Før vi dro fikk vi en avskjedsgave fra lærerne og barna.


For å bidra arrangerte barnehagen en dag hvor barna kledde seg ut.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.