tirsdag 31. oktober 2017

Gamle treleker

Hei, du har en fin side. Samler du på flotte antikke leker? Hos oss finner du mye spennende i bra stand enten det er gamle bamser, porselensdukker, tøydukker eller lekebiler pluss mye mer.


Finn beste pris på Rubrikk. Det er nettstedet 80s retro toys som har laget en såkalt infografikk med eksempler på hvor mye gamle leker kan være verdt i dag. Jeg er helt ny her, og jeg lurer på hvor kan jeg henvende meg når jeg vil selge gamle leker?

Jeg har lagt ved noen bilder for å vise hva jeg er ute etter. Epla er et nettsted for kjøp og salg av håndlagde og andre unike ting! Her finner du et herlig utvalg av treleker.


Treleker I en verden der barnas leker er stadig mer plast og enten datastyrt, elektrisk eller batteridrevet, er mange lengsel etter de enklere, treleker fra gamle dager. Solide, god kvalitet, naturmateriale. Frakt kun 5- Gratis innpakning.


Norske Leker laget i tre. Gamle trekasser til salgs.

Old Norwegian Wind-up Toy Model Car. Det er en grunn til at gamle leker er så solide, sier styrer i Borgen barnehage, Petter Eilertsen. Heller ikke gamle treleker får bli,. Her kan alle som vil legge inn gamle bilder fra Indre Østfold. På årets siste Ekeberg-marked var det mange som brukte god tid på å se gjennom det vanvittige utvalget av gamle lekebiler på standen til Trond Haugan fra Bø i. Jeg har tro på at gode, gamle treleker er best og jeg synes leker kan gå i arv!


Fjerde klasse ved Sundøy skole var nysgjerrig på gamle dager fordi besteforeldrene brukte å fortelle historier fra sin egen barndom. Samlingene består av møbler, husgerå tekstiler, tegninger, bygningsdetaljer. Barn er spesielt sårbare for kjemikalier, og små barn kan være ekstra utsatt fordi de ofte putter ting i munnen. Innholdet av farlige stoffer i leker er derfor.


Kampanjepris på treleker ! Tydal husflidslag har utstilling av gamle treleker og vesker på loftet. De andre går i lang rekke gjennom porten. Når verset slutter, lukker porten seg rundt den som.


Alf Sverre Fredriksen i Flekkefjord lager gamle nostalgiske leker i snekkerbua hjemme. Prinsesse Amelia dukken har fått på seg den flotteste ballkjolen, og kommer seg trygt til ballet i den flotte vognen sin. Hesten som drar vognen har lang man som du.

Hvordan politiet og brannfolkene husker OL finner du også i GD. I går startet Elverum Husflidslag sin registrering av gamle treleker. I løpet av to år skal husflidslagene i hele Hedmark dokumentere, registrere og ta. Bli med inn i et drømmehjem fylt med gamle industrimøbler og franske bruktfunn. Eiernes samling med gamle treleker står på toppen av skapet.


Malte treleker har vært populære i flere hundre. Storprodusentenes makt til å skape trender og drive påvirkning bidrar også til å presse gamle leker til side. I annen etasje står en stabel med gamle treleker.


Blant dem noen ekte klenodier. Jeg var så ambisiøs med det første barnet. Vi elsker lek og moro, og er hele Norges leketøysbutikk på nett! Vi gir deg lave priser - hver dag - hele året!


I den gamle Trollullfabrikken har Østfoldmuseene innredet sentralmagasin for lokalmuseene i fylket. Mysen er sete for Heggen og Frøland tingrett,.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.