torsdag 10. august 2017

Islender genser

Stort utvalg av gensere og trøyer for fiske, friluftsliv og jakt. Velg mellom tusenvis av motiver eller laste opp ditt bilde, tekst og design. Prisløfte, rask levering og kostnadsfritt bytte.


Mote til rett pris - Shop enkelt online hos Bubbleroom - Mange kjente merker! Det er en tradisjonelle grå genser til Norske fiskere. Den Norske genseren er laget i 1 ull.

MERINOULL inneholder 1 merinoull. Deilig og myk merinoull som er superwash-behandlet slik at det spesielt godt egnet til baby- og barneplagg. Her finner du blant annet islender , uglegenser, genser med reinsdyr og kjørepose med sauer. Behagelig og god passform.


En gammel klassiker med gode og lange tradisjoner! Detaljer for ISLENDER Genser. I følge EPEA (Environmental Protection Encouragement Agency) overgår.


Norsk ull er blant verdens mest miljøvennlige tekstilfibre.

På bestilling har jeg strikket islender til ei ung dame som ønsket seg en tjukk genser. Hun ønsket en vri på selve mønsteret og det synes jeg ble ganske. Velkommen til en hyggelig handel. Søk etter islender på Kelkoo. Noen som har ei oppskrift på islender.


Men det kan da ikke være umulig å få til å kopiere denne. Fast strikket garn med 1 ull. Velg blant 100-talls varemerker og produkter. Sammenlign pris med oss!


Denne myke luen i 1 merinoull sitter tett og godt på hodet og. Min yngste bror hadde bursdag i mai og ønske seg ein genser. Klart han måtte får det.


Og no i ferien hadde eg tid til litt strikking. Min kjære ønsket seg islender til bursdagen,. Så da var det ikke annet å gjøre enn å kjøpe nytt garn og starte på nytt for genser skal han få.


Devold produserer ull til baby, barn, junior, dame og herre. Trøyene har oftest hvit bunn med et enkelt mønster i svart eller rødt.

Bestillingen var på en genser i str L. Til vanlig har jeg grei strikkefasthet i forhold til Sandnes sine oppskrifter,. Islender med raglanfelling. Dette ble en utrolig flott genser. Jeg var tilstede da den ble pakket opp!


Nydelig strikket, og han som fikk den ble veldig. Rav Sweater, ullgenser unisex , Gr å beste. For en jobb du har ferdigstilt her,og det skjønner jeg godt har tatt både tid og masse tålmodighet:) En genser din sønn kan være stolt eier av ,,for dette er.


Vi tar personvern på alvor og behandler dine personopplysninger på en trygg og forsvarlig måte, i samsvar med personvernloven. Hjemmestrikket islendergenser strikket i ull.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.