fredag 11. august 2017

Frozen yoghurt sjokolade oppskrift

Frozen yoghurt sjokolade oppskrift

Sjokolade og Søtsaker du kan gi bort i Gave eller unne Deg Selv. Handle smart - Spar penger. Få den laveste pris her!


Frozen yoghurt sjokolade oppskrift

Du trenger bare tre ingredienser for å lage denne sunne og lettvinte yoghurtisen med gresk yoghurt. Skrevet av Lise Finckenhagen. Du trenger ikke ismaskin for å lage skikkelig god frozen yoghurt (yoghurtis).


Kjøl deg ned med disse superenkle oppskriftene. Oppskrift på hjemmelaget is med kirsebær. Yoghurtis med kirsebær og sjokolade. Ha i vanilje og yoghurt. Disse sunne barene av frossen yoghurt med bær og sjokolade er geniale å ha på lur i fryseren!


Du lager den enkelt for umiddelbar nytelse i sommervarmen. Frossen yoghurt med vanilje, banan og jordbær er en klassiker. Smak til med ønsket sukkermengde og tilsett eventuelt litt mørk sjokolade ,. Hvor mye tar denne oppskriften sånn helt til sammen? Endelig en rynkekrem som virker. Test ut frossen gresk yoghurt med bringebær, pistasjenøtter og sjokolade i helga!


Sukrin Gold (evt vanlig sukrin, eller annet søtt). Vår iskrem, frozen yoghurt og sorbet er laget etter originale italienske. Det blir blir brukt til en lang rekke matretter, men det blir også spist med frukt eller bær som et raskt.


Frozen yoghurt sjokolade oppskrift

OPPSKRIFT : SJOKOLADEMUFFINS MED YOGHURT. Denne er laget med sjokolade og yoghurt. Det er jo litt stas da -og få utgitt tre oppskrifter i en kokebok, til tross for at det er forfattere til. Tusen takk for oppskrift ! Fikk så mange kommentarer på at kaka var saftig.


Jeg brukte også litt salt i glasuren. Knus litt mørk sjokolade og dryss det over en skål naturell yoghurt. På de populære frozen yoghurt -barene som har dukket opp på flere kjøpesentre de siste årene,.


Frozen yoghurt sjokolade oppskrift

Merk oppskrift som favoritt. Yogurt contains live an friendly bacterial. Frozen yoghurt blir bare mer og mer populært, og det forstår jeg godt! Dette er en enkel oppskrift som er rask å lage.


Jeg har prøvd å lage min egen variant, den er superenkel og kan faktisk være ganske sunn. Hvor sunn denne oppskriften er avhenger av hvilke råvarer du bruker. Sjekk ut frozen yoghurt. Velkommen til min noe tilfeldige samling av oppskrifter.


Maten jeg lager inneholder ofte olivenolje eller sjokolade , eller begge deler, men ikke alltid. Logg inn for å lagre oppskrifter og skrive kommentarer. I går laget jeg noe jeg likevel bare må dele oppskriften på! Hun lærte meg blandt annet hvordan jeg skulle lage hjemmelaget yoghurt.


Et forfriskende alternativ.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.