torsdag 17. august 2017

Arme riddere sunt

En enkel og smakfull måte å få brukt opp brødrester på. Enkelt å lage og perfekt som en ekstra god frokost. Mektig, mettande, sunt og utrulig godt!


Bruk gjerne brød du har liggende, og server med syltetøy. Arme riddere av grovt brød er en enkel og rask hverdagsdessert og kosemat nr 1.

Jeg husker ennå entusiasmen rundt bordet i barnehagen når vi fikk dette servert! For en på seksåring var det et lite søtt høydepunkt, men i dag skjønner jeg jo. Jeg har skrevet om sunne arme riddere før,. Helst grovt, jeg bruker naturlig sunt bygg) i en passende form eller noe annet ildfast med litt kant. En av yndligs varmrettene i barnehagen var helt klart arme riddere ! Det første som slo meg var at dette kan man jo med enkle grep gjøre både sunt og.


Overnatten arme riddere. Dette er noe jeg har rett som det er til mellommålti lunsj eller frokost.

Det er enkelt å lages sunt og kan varieres på mange forskjellige måter. Tykke loffskiver dyppet i egg, melk og sukker, stekt i smør, med masse syltetøy på! Den britiske kokken Jamie Oliver har laget TV i over år. Det har dreid seg mye om god mat, men han har også vært en ivrig talsmann for sunt kosthold.


Har du noe gammelt brød liggende? Lag deg noe superdigg da vel! Arme Riddere er fantastisk godt en søndagsmorgen sammen med en kaffekopp. Jeg hadde ikke melk i hus, så jeg laget min egen oppskrift. Lise von Krogh - Enkelt, sunt og godt på e-post.


Skriv inn e-postadressen din og og motta e-post når Lise legger ut et nytt innlegg! Join 0other followers. I matchende denimskjorter laget Eyvind og broren Jan barndommens iskrem.


I tillegg til vanilje-, krokan- og jordbæris, disket de også opp med arme riddere. Eller med rød saus slik arme riddere ble servert fra gammelt av). Send dette via e-post Blogg dette! Her har du en skikkelig klassiker!


Og ekstra fine blir de hvis du steker dem i et vaffeljern.

Server med rømme, syltetøy og. Oppskrifter for arme riddere oppskrift frokost. Kan eg friste med ferske arme riddere til frukost idag? Godt og Sunt Velkommen hit ! Samlested for aktiviteter og ideer på Kjøkkenet mitt. Mat laget fra bunnen av,.


HVORDAN BAKER VI ET SUNT , GROVT BRØD? Om matallergi, matintoleranse, religion og kultur. Det finnes varianter av arme riddere uten melk. Glutenfrie sukkerfrie arme riddere er et fantastisk, sunt alternativ til pannekaker!


Når man spiser glutenfritt så er det en kjent sak at man betaler mer for brø. Hvordan baker vi et sunt , grovt brød? FORSLAG TIL OPPSKRIFTER.


Det går kjapt, det er enkelt og det er veldig godt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.