onsdag 30. august 2017

Arme riddere frokost

En enkel og smakfull måte å få brukt opp brødrester på. Retten passer godt som helgefrokost eller smårett. Oppskrift for å bruke opp brødrester? Bruk opp rester av gammelt brød!


Ungene elsker arme riddere , så her i huset serveres det til frokost nesten hver eneste lørdag og søndag! Som oftes bruker jeg vanlig grovt brød til ridderne, men.

Lurer du på hva du kan bruke brødrester til? Ask not what you can do for your country. French toast, også kalt arme riddere , er brød som har trukket i egg og melk før det stekes i stekepanne.


Det er lurt å bruke et dag-gammelt brø gjerne loff. Enkel oppskrift på arme riddere i form, med bacon, vellagret cheddar og spinat. Passer perfekt til frokost , lunch eller kveldsmat.


Enkelt å lage og perfekt som en ekstra god frokost. Jeg kan virkelig ikke telle det antallet ganger jeg har laget arme riddere !

I perioder spiser vi det til frokost hver lørdag og søndag. Så tar vi en pause – og. Server med rørte jordbær. Sprø, deilige og nystekte arme riddere med masse smak og syltetøy på toppen! Passer til frokost , lunsj, brunsh, kaffe eller dessert.


Og så er det så enkelt å lage! Arme ridder smaker supert til frokost , og gir en metthet som varer. Mandag og ny veke, som vanlig blir det delt kjøttfri mattips. Kom innom for herligheter som både varmer og kjøler ned.


Overnatten arme riddere. Denne retten gjør i alle fall skikkelig stas på tørre brødskiver! Jeg elsker en god frokost ! Spesielt i helgene da det er ti da er det.


Valentine´s day i år faller på en. Frokost og kveldsmat Forum for å dele gode tips og oppskrifter til frokost og kveldsmat på de ulike lavkarbokosthold. Jeg lager ofte arme riddere til frokost.


Og da i stedet for å hive den så lagde. Slik bruker du opp tørt brød og lager samtidig en deilig frokost hele familien vil elske.

Dette er også en kjempefin oppskrift for å trylle om gammelt. Arme frokostriddere oppskrift med kalorier, allergener og pris. Vi lager arme riddere nesten hver helg til frokost , det er så godt! Aller best synes jeg det blir om du bruker litt søtt bakverk, som for eksempel tørre boller.


Men gjør du et par enkle bytter, så har du en deilig, søt og sunn frokost som ungene garantert vil like! Heldigvis går det også til frokost fint an å spise seg stappmett på. Arme Riddere er fantastisk godt en søndagsmorgen sammen med en kaffekopp. Jeg hadde ikke melk i hus, så jeg laget min egen oppskrift.


Mange sier at frokost er dagens viktigste måltid. Vi gir deg tips til hvordan den også kan bli dagens beste! Lager du arme riddere kan du få brukt gammelt brød som egentlig skulle kastes. Passer godt til dessert, eller som en ekstra god kveldsmat eller helgefrokost. Hjemme hos oss er vi glad i søt frokost i helgene, og jeg hadde glemt litt hvor godt det er med arme riddere.


Det er ikke ofte vi har loff i huset, og de gangene. EinarNilsen in Brø Frokost , Kjapp mat, Småretter, Syndige desserter. Sommer er tid for plommer… Og når de norske røde plommene. Info om arme riddere matprat.


Resultater fra søkemotorer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.