fredag 4. august 2017

Antikke glansbilder

Jeg vet ikke om dette går under glansbilder eller hva. På baksiden av kortene beskrives både de ulike dyr, info om flytype og sted flyet befinner seg, info om de. Trykket på veldig tykt papir. Gammelt tyskt ark fra ca.


Mine glansbilder var ikke pent satt inn i et album,.

Julepynt av fiiin gammel årgang. En historie for utrolig til å være sann ? Finn beste pris på Rubrikk. Epla er et nettsted for kjøp og salg av håndlagde og andre unike ting!


Motivene varierer stort, men har tradisjonelt vært idylliske. Kjøp og selg Samlerobjekter, antikviteter og kunst, antikke klokker og ur, autografer, brukskunst,bar effekter,keramikk,porselen,glass,militæreffekter og mye mer. Glansbilder i storformat, engelske, dekker nesten en Aside.

Spesielt blandt jentene var det vanlig å ha glansbildesamlinger oppbevart i gamle konfektesker. Glansbilleder, Retro, Rigtig fed glansbilder frit valg 40kr pr foto Se hele annoncen. Se flere messer: Gå til startsiden.


Følg oss på facebook: Se og klikk på Like BERGEN: Antikk, retro og Samlemesse 13. Köp online Vakre Antikke glansbilder. Hun er svær at stå for denne store charmerende Googly dukke i sin fine antikke kjole! De store blå skælmske øjne,. Nye glansbilleder bliver hyppigt tilføjet til webshoppen.


Borup Antik - Antikke gamle møbler, møbelreservedele og møbelplejemidler. LAKSEVÅG I BERGEN Antikk- og Samle-messe 17. Gode tilbud på diverse samlerobjekter på QXL.


STED: Vi ønsker utstillere og publikum velkommen til messe i Frøyahallen i Laksevåg i Bergen. Nettauksjoner med salg av brukte og nye gjenstander, slik som biler, båt, mynter, kunst, barneleker og liknende. Lightere, piper og lignende.


Mente alle de forskellige sakene hun har vist fram her inne, lekebiler, glansbilder , frim.

Ark med glans fra eventyrserie. Se detaljer og bud historikk. Tid igjen: 14d 2t 37Sluttdato: 08. Rafael, italiensk maler og arkitekt fra Urbino, en av høyrenessansens mest fremtredende kunstnere sammen med Leonardo, Michelangelo og Tizian. Alle pusur0sine unike auksjoner kan du kjøpe her på QXL.


Min hobbyverden Jeg heter Ane Lene, -modell, bor i Buskerud (Norge). Jeg er gift og har to barn - gutt og jente, og så må vi ikke glemme våre to pusekatter, som. Jeg har også spart på mine glansbilder. De ser ut som glansbilder , men har navnefelt og er altså bordkort,.


Jeg brukte min svigermors antikke , lekre mandelkvern og silte dem gjennom en fin sil. Sidene minner om gamle glansbilder. Dekoren på begge sidene er ikke likedan.


Min blogg: Hagen ved havet Mitt album på Hagepraten: Fotogalleri. Kulturminnefondet innfører løpende søknadsfrist på alle sine støtteordninger til bevaring av landets verneverdige kulturminner.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.