torsdag 13. april 2017

Lage ullkuleteppe

Søk Fortere, Bedre og Smartere her! Finn Ullkuler Nettbutikk. Hun har valgt å sette i gang med å lage sitt eget ullkule-teppe. Kathrine Haugholt er snart ferdig med sitt ullkuleteppe. DIY: Ullkuleteppe – endelig ferdig.


En video er verdt tusen ord.

Bare ta en titt på hvordan disse vakre ullkuleteppene blir. Du har kanskje beundret kuleteppet fra Hay, men har du tenkt at du kan lage det selv? Her er bloggernes ullkuletips! Det er en ferdighet som krever tålmodighet og fingerferdighet.


Visste du at vårt team i Nepal ruller tusenvis av. Har en stund nå tenkt å startet på dette prosjektet,men nå fant jeg frem ull kulene og satte i gang. Bestill ditt personliggjorte ullkuleteppe på:.


Velg gjerne forskjellige for forskjellige årstider.

Har du lyst på et helt fantastisk ullkuleteppe ? Våre er håndlaget av teppemakere i Nepal. Det er selvfølgelig mulig å lage større klynger, men jeg valgte å lage den sånn middels store for at de skulle være enkle å jobbe med. Våre flerfargede ullkuletepper lyser opp ethvert rom og passer ypperlig som samtalestarter! Ein super ting å bruke restegarn på! Da jeg er svært glad i gulvtepper generelt og Sukhi´s tepper spesielt fikk jeg lyst til å lage noen enkle farge- og materialforslag.


Disse er høy kvalitet tepper håndlaget i 1 ren organisk ull fra New Zealand. Ullen som brukes til å lage disse teppene er. Man kan lage sitronvann varmt eller kaldt. Så utrolig godt det høres (og ser) ut! Og så forfriskende i varmen!


Hverdagen handler mye om interiør, oppussing og lage egne små-møbler. ZapMeta Tilbyr Oversikt fra Søkemotorer. Her i Norge satt jeg en dag og lekte meg med å sette sammen mitt eget ullkuleteppe. For det å snekre, lage noe av Paller har jo vært populært lenge.


Og som jeg da også har påstått,. Drevet en del med ull, så et slikt vil jeg nok prøve å lage meg. Nå skal jeg og Guro lage energibarer med sjokolade, kokos og diverse tørket frukt - whooop!

Hvordan Lage Filt Baller Og Ett Filt Teppe - Sukhi. Ikke særlig fin å se på. Se den fine nye knappeboxerbody som Emily her testet ut i helgen under en aldri så liten fotoshoot! Vi har i flere år hatt såkalte knappebodyer fra Knotteklær.


Jeg har arvet en lampefot.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.