onsdag 18. januar 2017

Betong diy

ZapMeta Tilbyr Oversikt fra Søkemotorer. En kilos sekk med betong koster bare 3kroner, og med det har du nok til flere av disse betongprosjektene. Røssland kjøpte en sekk med kilo betong fra en flisbutikk,. Har du tips om DIY -prosjekter?


Det nylanserte produktet Weber Hobbybetong passer perfekt til denne type.

Så lurt å prege inn motiv, det ble superfint! Eller rettere sagt, entreen. Se ideen til Skåler av store runde skall av betong og følg veiledningen som er gratis.


Vi har nemlig laget våre helt egne knagger. Lag selv Skåler av store runde skall av betong og bestill materialene til. I morgen er det allerede oktober og på Vestlandet er det skikkelig haust som vi seier her, regn og storm og ikke minst kaldt og guff, men hausten er faktisk min.


Få stilen med noen av bloggernes gjør-det-selv tips!

Sett ditt personlig uttrykk på kjøkkenet eller badet. Men han skal være glad han, at ikke alle prosjektene blir satt ut i. I dette lille prosjektet er hovedingrediensen nok en gang betong ! Da var det igjen duket for ukens DIY. Det er nok ingen hemmelighet. Blomsterpotte av betong. Trenger du et DIY -prosjekt, slik lager du blomsterpotte av betong.


Ingen av oss har noe som helst erfaring med støp så. Støpt ny krukke i betong. Den er ikke helt ferdig enda. De viste skåle er store, runde skaller, der er støbt med hobbybeton på balloner. Efter hærdning er de hver malet indvendigt med metalmalingen, Art Metal.


En riktigt fin klädhängare får du genom att sätta i rundstav i formen innan du häller i betongen. Jeg sier meg rimelig bra. Glöm inte att sätta i beslag på baksidan så du enkelt kan.

Ikke alt har blitt like vellykket, men jeg lærer mye underveis, så. Denne dørstopperen kan du lese mer om på designparken. For å lage hull til lysene, har jeg skrudd fast biter av et skaft (fra en gammel langkost). Betong er et spennende materiale. I dag vil jeg vise dere en enkel, billig og flott DIY.


Igår ettermiddag la jeg ut en videosnutt hvor jeg etterlyste tips til hva jeg kunne gjøre med DIY betong. Kjøp alt innen Leire, gips og betong hos Adlibris. Vi hadde grusomt lyst på et kult spisebord i betong til huset vårt når vi skulle flyttet inn. Men store betongbord er ikke bare dyrisk tunge, de er også utrolig dyre.


For noen uker siden lenket jeg til dette innlegget om å lage egg i betong. Nu är egentligen bästa säsongen att börja med att gjuta i betong och det finns hur många idéer som helst som man kan göra. Så här kommer en bildregn med fina.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.