onsdag 15. juni 2022

Wilton farger

Fargen vart ganske jamn (litt skjoldete) og eg vil absolutt. Flotte konditorfarger til baking og matlaging. Grunnet forskjellig fargegjengivelse på skjerm tar vi forbehold mot hvilken farge som faktisk oppnås.


Vi måtte farge før fargen ble helt slik vi ville. Denne pastafargen egner seg for å tilsettes som fargestoff i f.

Fargene som er brukt i kaken er electric som. Wilton har et utvalg på flotte. Så kunne fargingen begynne. Jeg startet med å koke opp en 3-liter vann i en kjele.


Da vannet kokte, tok jeg kjelen av platen og tilsatte hele boksen med farge. Tips: Begynn med en tannpirker når du skal farge og prøv deg frem for å få ønsket resultat. Her finner man et bredt utvalg mønstre og farger passende for ethvert rom.

WILTON KONDITORFARGE ICING HVIT. Sugarflair pasta farge flamingo pink. Legg i Ønskeliste Sniktitt. Ingredienser: glyserine, propylen glycol, farge : E13 emulgator: E551.


Litt gult i når du farger , kan hjelpe mot rosaskjær. Leverandørkeyboard_arrow_right. Her er mine vanilje-muffins : stk. Og to wilton farger , mosegrønn og svart, som i følge damen skulle holde til å lage denne traktoren.


Jeg laget første en test kake. Jeg ser dette er et gammelt innlegg, men jeg har fått farget blomster ved å ha mye mer farge i vannet. Fondant er i utgangspunktet hvit og kan derfor brukes til både mørke og lyse farger. Tekst og bilde er fra Cacas.


Farging av marsipan og fondant. FunCakes Marsipan Floral White 250g. Bilde viser klærne før farging og konditorfargen jeg brukte.

Blandet farge og vann i et litermål. Ny hver gang, da holder du fargen din ren, noe som gir lang holdbarhet. Saken er bare den at jeg har ikke anledning til å bake og pynte kaker. Slik farger du med planter. Jeg bruker wilton farger og har i litt med en tannpirker.


Disse fargemidlene kan du bruke på. Så har du i melis litt etter litt. Jeg pleier å bruke en skje til å røre med i starten,. Moderne tepper som inngår i Trendcarpet Art Line.


Brukes som stueteppe eller i andre rom der det får den oppmerksomheten det fortjener.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.