fredag 25. desember 2020

Syltetøyglass lykt

Glass, flasker og etiketter til lave priser. Lokk og korker inkludert. Finn Syltetøyglass Lykt. ZapMeta Tilbyr Oversikt fra Søkemotorer. Perfekt til mørke kvelder.


Lag lykter av syltetøyglass som gir helt magisk stemning.

Disse vil i alle fall imponere både venner, familie, og ikke minst deg selv. Lyset til høyre er et syltetøyglass fra Lerum som er pyntet med grovt, hvitt papir, hyssing og dobbeltsidig teip. Noen får være som de er, og fungere som praktisk oppbevaring for forskjellige farger ferdig spolet undertråd.


Det går med MYE undertråd. Nå er høsten kommet, og da kan det være koselig med litt lykter både ute og i hjemmet #128578;. I dag har jeg lagd meg noen fine lykter med englemotiv som er veldig enkle å lage. Enten ett glass, norgesglass, syltetøyglass, lykt eller lignede. Bli med på ventelisten We will inform you when the product arrives in stock.


Norges Billigste Priser?

La barna lage en hjemmelaget lyslykt. Bruk gjerne høstblader i ulike farger. Lyslykt med minimalistisk design i robust, rustfritt metall med store glassflater som passer fint på verandaen eller balkongen. Lag din egen lykt Du trenger: syltetøyglass i ønsket str. Pensle først på lim der du vil ha bildet.


Disse lyktene er laget av vanlig syltetøyglass , bomullsgarn Mandarin Petit og. Vips så har du en lykt du kan henge opp. Glasslykter (tomme syltetøyglass og norgesgass er fine) kopipair printer decoupagelim (boks til kr på europris) Eventuelt blande trelim med like deler vann.


Har lenge sett for meg en lykt som jeg har hatt lyst til å hekle, og denne uken satt jeg meg endelig ned med et syltetøyglass og begynte å eksperimentere. Oppskrift på heklet lykt. Noen sier jeg strikke kast feil men har prøvd i alle varianter å det blir ikke likt din lykt. Her har jeg heklet med pinne 3mm og det er bommulsgarn kjøpt på SøstreneGrene. Smør decoupagelim på utsiden av glasset.


Jeg kjøper mine på Nille. Ingenting er så koselig som levende lys på mørke kvelder, gjerne mange. Hos oss finner du ett spennende utvalg av lysglass og lyslykter. De aller fleste av våre.


Lykta er heklet med bare staver og luftmasker, først i en sirkel til den ble stor nok, så gjentok jeg siste omgang til den ble så høy som jeg trengte. Så flotte lykter - av og til kan jo ting gjøres litt rimeligere og, men jeg tror du vil få mer glede av disse.

Har kasta meg på heklebølgen for. Lyslykt: Barnematglass, syltetøyglass, lykt fra nille el. Garn: Ca g rester av f. Pinner: Heklenål tilpasset garntypen,.


Da er det bare å finne fram noen gamle syltetøyglass. Strikket hjerte og heklet lykt med glitter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.