mandag 30. desember 2019

Interiørtips blogg

Interiørtips blogg

This is a blog about my Nordiclifestyle and my passion for homedecor and interior. Velkommen til Ideveggen min. I bloggen min vil jeg vise hvordan jeg syr om nye og brukte tekstiler ved å gjenbruke disse på en ny måte. Jeg liker å finne skjulte. Denne bloggen handler i hovedsakelig om interiør.


Interiørtips blogg

Ordet blogg oppsto på 90-tallet og er sammensatt av de engelske ordene web og log. Sjangeren kan beskrives som en slags dagbok på nett, iblandet skolestil,. En fornyelse hjemmet behøver ikke være dyrt,.


Hildegunn Espe har bloggen Hespe, og er glad i den lyse, romantiske stilen. Hun mikser ofte inn noen røffe egendesignede detaljer. Plukk opp noen tips fra. Følg meg gjerne på Instagram – og følg bloggen p. Stuen i Bodø er innredet i luksuriøs landstil. Vi tilbyr konkrete tips og råd til deg som ønsker å gjøre jobben selv.


Interiørveiledning på nett. Du sparer tid og penger, samt at tjenesten er tilgjengelig. All bruk av bilder, tekst eller video fra bloggen må avtales med bloggens ansvarlige utgiver. Synes settekasser er utrolig fine og et morsomt innspill i interiøret. For litt siden kjøpte jeg en.


Har startet innljøp til litt enkel oppussing av soverommet. Og nå var det sengegavl som skulle lages. Stoff til å trekke kjøpte. Her er våre interiørtips til sommerhytta. Slik gjør du det med enkle grep.


Det er tid for en opprenskning! Ifølge stylist og blogger , Per Olav Sølvberg, må du forberede deg på at ting ikke vil matche. Se lekre motehjem, og få interiørtips til hvordan du kan pynte huset! Bok-kasser eller kasse-hyller på veggen gjør seg best sammen med få nøye utvalgte ting, - og bøker!


Mange små pyntegjenstander og nips blir fort litt too much. Trenger du hjelp til å pusse opp? Lina Maria Karlsen bak bloggen Herskalvibyggeogbo,. Hennes beste interiørtips til kontoret er å huske på at rommet skal være funksjonelt. Min Blogg Atelier Kari med tips og opplevelser fra livet med mose, lav, lyng, kvister og villblomster.


Interiørtips blogg

Ukas blogger hos interiørbladet Bolig Pluss. Bloggen handler også om bolig og interiørtips og om adopsjon ! Snart klart for en ny runde med Tid for hjem på TV2. Vi har vært så heldige å få Kjerstis Bergesens beste interiørtips ! Mote, interiørtips og skjønnhet.


Etter vi landet i går kveld dro vi rett fra flyplassen til hotellet, vi hoppet inn i en taxi som stod rett utenfor flyplassen. Kanskje ikke så rart siden jeg har vært lidenskapelig opptatt med dette de. Les mer om interiør i Anettes blogg : Morgenstund har gull i munn Mormors gamle kappelaken Mitt drømmekjøkken.


VOELIFE - Norges kronede humordronning. IKKE FOR Å SKRYTE, MEN JEG HAR NORGES MEST ETTERTRAKTEDE BLOGG. Gooood morgen :) Sola skinner ikke, tåken henger over oss og regnet ligger i luften som en dis.


Det passer veldig fint å snakke om interiør idag. Lene blogger om interiør, tipser om hva du kan lage av diverse med mye mer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.