mandag 13. mai 2019

Glassbrikker på engelsk

Gode Priser og Lynrask Levering! Søk i norsk- engelsk ordbok. Finn engelske oversettelser i bab. Hvorfor engelsk navn tenker du, jo det er pga alle mine engelsklesende gjester her. Da er mønsteret til mine runde glassbrikker ferdig.


Jeg blir glad om du tipser meg dersom du viser bilder av ditt ferdige arbeid på bloggen!

I år heklet jeg glassbrikker som jeg sendte sammen med Bokhandleren i Kabul oversatt til engelsk ,. Og enda bedre hvis de i tillegg er nyttige. Våre glassbrikker for egendesign oppfyller begge kriterier. Glassbrikker - Double Hearts - stk. Innlegg om glassbrikker.


Worcester Ware serveringsbrett (D:cm) Noen riper, men framstår som pent. Sommerlige glassbrikker Nå har det vært noen deilige og varme sommerdager her hos oss. Og hva heter julenek på engelsk ? Til det nye bordet mitt måtte jeg ha noen glassbrikker synes jeg, da overflaten på bordet visstnok ikke tåler allverdens, også bruker jeg jo ikke duk.

Engelsk prodksjon i 9sølv. Dine glassbrikker var nydelige,. Etter å ha slitt litt med en engelsk oppskrift med både fletter, hullmønster og en merkelig tommel-løsning.


Nyhetsbrev sendes 2-ganger i uken, og du kan når som helst avslutte abonnementet. Du som ny nyhetsbrevleser får KR rabatt på et kjøp. Ved registrering mottar. På lager - sendes innen timer! Gaveboks, med et lite engelsk takkekort og bånd følger med!


Det er alltid kjekt å vite hvilket glass som er ens eget i et selskap, og mine nye glassbrikker blir også bordkånere i samme slengen. Enkel og lage, og den kan. Wedgwood har en over 2år lang historie. Bestill Mat hos Just Eat på nyttårsdag.


Hundrevis av forskjellige restauranter. Oversettelse av hekle og strikkeforkortelser fra engelsk. Hekling er en håndarbeidsteknikk der man lager stoff ved hjelp av garn og en heklenål.


På engelsk heter hekling crochet, og det stammer fra det franske croc. Et samlested for linker til oppskrifter og inspirasjoner funnet på nett! Sjekk sidemeny for kategorier.


Velkommen til DROPS Design!

Hekleoppskrift glassbrikker. Her finner du mer enn 100.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.