fredag 29. mars 2019

Hardangerbunad veske

Hardangerbunad veske

Ta kontakt med oss i dag! Finn Vesker online hos Zalando, du har hele 1dager til å bestemme deg! Veske med veskelås perlebrodert som bildet. Klikk her for å velge størrelse, farge eller for mer info. Da kommer det evige dilemmaet - hvor skal jeg gjøre av tingene mine på 17.


Hardangerbunad veske

Jeg må jo ha på meg penger. Også hvis du skal ha bunad. Hvis du ikke har bunadsveske, eller det ikke finnes veske til. I mitt studio på Torpe i Øystese lagar jeg alt av søm og tilbehør til hardangerbunaden.


Firmaet eies og driftes av innehaver Maria Fagerbakke Skeie. Vi har også bunadsølv til herrebunad og til barn. Beste kvalitet med livstidsgaranti og dagers retur. Kvam Hardanger herrebunad. Veske Veska eller løslomma er svart med mangefarget broderi.


Hardangerbunad veske

Hardangerbunad D er kanskje den mest kjende bunaden vi har i landet. Man kan velge blant flere mønstre. Opprinnelig var veskelåset av messing, men nå brukes også. Okay jeg bruker vanligvis å bare dytte på noe solpudder eller noe med en stor kost men da blir man jo fort kakete og det blir ikke pent i lengden. Veskene som eg lagar tar eg mønster frå bringekluten for at dei skal bli så like som mogeleg.


Låsen på veska er i sylvplett (kan forgylles). Stort utvalg innen bunadsølv og annet bunadstilbehør. Norges Billigste Priser? Finnes det noe veske til den? Skal det være noe hodeplagg til den?


Bortsett fra lue som ikke er med)? Bunadsbua, Øystese, Norway. Veske til å henge i beltet har også blitt mer vanlig. Til Hardanger vinterbunad brukes oksidert sølv: Halssølje, brystsølje, ørepynt, ring, maljepynt,.


I fjor fikk jeg bestilling på en hardangerbunad til ei som er drøyt året på sin. For en del år siden solgte jeg egendesignede strikkete og tovete vesker ,. Alle gode ting tar slutt. Sarenzas moteeventyr har vært fullt med sko og vesker , men er nå desverre over.


Det er DU som er hjeret av Sarenza, og vi. Vi lager også Hardanger Vinterbuna bilde kommer. Prisen inkluderer bunad med forkle, skjorte og sølv. Kjøp bunadsølv i nettbutikken til bunadrosen.


Jeg har tatt mitt første oppdrag siden jeg kom hjem til nor og det var veldig gøy!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.